Tuinonderhoud Vereniging van Eigenaren

Wellicht heeft u als Vereniging van Eigenaren een stuk eigen grond met een gemeenschappelijke tuin. Wanneer de bewoners van het pand niet de tijd, kennis of mogelijkheid hebben de tuin te onderhouden, kunt u dit overlaten aan een hovenier.

Een hovenier neemt u de zorgen voor het tuinonderhoud uit handen. Bij het offreren en afsluiten van een contract met een hovenier kunt u als VVE precies aangeven wat de frequentie en intens9iteit van het onderhoud moet zijn.

Vraag bij het zoeken naar een hovenier altijd bij meerdere bedrijven een offerte aan. Maak hiervoor gebruik van het onderstaande formulier. Wij sturen uw offerteaanvraag naar 5 bedrijven (en niemand anders). De bedrijven sturen u zo spoedig mogelijk een offerte op maat of nemen persoonlijk contact op.

Omschrijving te onderhouden tuin

Oppervlakte tuin (m2) *