Schoonmaak Vereniging van Eigenaren

Vooral bij grotere panden kan periodieke schoonmaak van gemeenschappelijk ruimten zoals de entree, liften, gangen etc. worden uitbesteed aan een schoonmaakbedrijf. Een groot voordeel is dat u als Vereniging van Eigenaren precies weet wanneer er wordt schoongemaakt en een bedrijf op resultaat kan worden afgerekend. Bij vrijwillige schoonmaak door bewoners is dit niet het geval. Ook zal vrijwillige schoonmaak vragen om planning en goodwill. Enig nadeel is dat het natuurlijk meer kosten met zich meebrengt dan bij vrijwillige schoonmaak het geval zou zijn.

Voor het aanvragen van schoonmaakofferte is het belangrijk dat u precies identificeert wat er schoongemaakt moet worden. Dit wordt ook wel een schoonmaakbestek genoemd. Wanneer de schoonmaakopdracht niet al te groot is, dan volstaat een gedegen opdrachtomschrijving.

Wanneer u als VVE eenvoudig bij meerdere bedrijven een offerte wilt aanvragen voor schoonmaak, gebruik dan van het onderstaande formulier. Vul het onderstaande formulier zo compleet mogelijk in. Wij sturen uw offerteaanvraag naar 5 bedrijven (en niemand anders). De bedrijven sturen u zo spoedig mogelijk een offerte op maat of nemen persoonlijk contact op.

LET OP! Aanvragen van particulieren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Opdracht omschrijving

Type schoonmaakdienstVolledige schoonmaak
Ramen - glazenwassen (ga rubriek: glazenwasser)
Toiletten
Buitenonderhoud
Uitsluitend werkplekken
Tijdstip schoonmaakTijdens kantooruren
Voor 9.00 uur
Na 17.00 uur
's-nachts
Anders, namelijk
Frequentie schoonmaakDagelijks
2 x per week
Wekelijks
Elke 2 weken
Maandelijks
Op afroep

Beschrijving locatie

Soorten ruimtes
Kantoor ruimte
Winkel ruimte
Magazijn ruimte, opslagruimte
Werkruimte (fabriek, atelier, enz)
Aantal werkplekkentot 5 werkplekken
5 tot 10 werkplekken
10 tot 20 werkplekken
20 tot 40 werkplekken
40 tot 60 werkplekken
60 tot 100 werkplekken
meer dan 100
Totale oppervlakteMinder dan 250 m²
250 m² tot 499 m²
500 tot 999 m²
Meer dan 1.000 m²

Aanvullende informatie

Omschrijf zo duidelijk mogelijk uw wensen voor de schoonmaakbedrijven.