Schilder Vereniging van Eigenaren

Als vereniging van eigenaren wil je het geld in de pot van de VVE niet over de balk smijten. Anderzijds is het belangrijk dat het schilderwerk en voor weer enkele jaren goed gedaan wordt.

Voor het krijgen van een goede offerte heeft de schilder een duidelijke opdrachtomschrijving nodig. Als vereniging van eigenaren heeft u de beschikking over de precieze afmetingen en inzage in de huidige staat van het schilderwerk. Vermeld dit soort zaken op een offerteaanvraag.

Vraag offertes aan bij meerdere schilders en vraag eventueel of de schilders langskomen. Zodoende kan de schilder een goed onderbouwde offerte opstellen. Middels het onderstaande formulier kunt u in één handeling eenvoudig meerdere offerteaanvragen bij verschillende schilders aanvragen.

Opdracht schilderwerk

Wat wilt u laten schilderen?
Aantal muren *
Aantal kozijnen *
Aantal dakkapellen *
Aantal deuren *

Opdracht schilderwerk - uitgebreid

Beschrijf uw opdracht zo duidelijk mogelijk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Wat wilt u laten schilderen?
- Om hoeveel vierkante meter gaat het ongeveer?
- Beschrijving van het pand.
- Op welke verdieping bevinden de te schilderen onderdelen zich?
Beschrijving project