Glazenwassen Vereniging van Eigenaren

Glazenwassen is een karwei bij uitstek wat u via de Vereniging van Eigenaren uitbesteed. Het heeft namelijk totaal geen zin dat iedereen afzonderlijk in het gebouw een glazenwasser gaat regelen. Dat is omslachtig en duurder.

Iedere glazenwasser heeft ervaring in het omgaan en offreren van VVE's. Vraag altijd bij meerdere bedrijven een offerte aan. U weet precies hoeveel vierkante meter glaswerk de opdracht betreft; vermeld dit duidelijk bij het aanvragen van offertes. Hetzelfde geldt voor de frequentie.

Op het onderstaande formulier kunt u als Vereniging van Eigenaren een offerteaanvraag indienen voor glazenwassen. Vul het formulier zo compleet mogelijk in. Zodoende kunnen de glazenwassers een goed onderbouwde offerte opstellen.

LET OP! Aanvragen van particulieren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Opdracht omschrijving

Hoeveel m² ramen vierkante meter
Aantal verdiepingen
Frequentie per jaarIncidenteel
6 maal per jaar
8 maal per jaar
12 maal per jaar
Vaker dan 12 maal p.j.

Aanvullende informatie

Omschrijf zo duidelijk mogelijk uw wensen voor de glazenwasser.